نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3216
-
الف
+

«روزگار جوانی 3» با بازیگران جدید ساخته می شود

فصل جدید سریال قدیمی «روزگار جوانی» بعد از 20 سال با حضور بازیگران جوان ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم 2، بعد از حدود 20 سال از زمان نشر سریال «روزگار جوانی1 و 2»، اکنون فصل جدید این سریال به قلم «حمید طاهری» که پیش تر نویسندگی سریال های تلویزیونی «در جست و جوی آرامش» و «نیاز» را بردوش داشته است، در دست نگارش است.

فصل اول سریال «روزگار جوانی» در سال 1377 به تهیه کنندگی «اصغر توسلی» و کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» ساخته شد و فصل دوم آن نیز در سال 1378 به تهیه کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» از رسانه ملی ایران نشر شد.

در حالی که تاکنون تهیه کننده و کارگردانی برای فصل جدید این سریال انتخاب نشده، طاهری در یک مصاحبه گفت: به تازگی کلیت قصه این سریال به پایان رسیده است و مرحله نگارش را آغاز کردیم.

وی درباره تعداد قسمت های این سریال نیز به فارس گفت: تاکنون نزدیک به ۳۰ قسمت را برای «روزگار جوانی» در نظر گرفتیم اما به احتمال فراوان باتوجه به قصه آن را تا ۵۰ قسمت برساند.  این اطمینان را دارم که سریال موفقی را به نشر خواهیم رساند.

این نویسنده با بیان شباهت هایی بین سری جدید و قدیمی این سریال نیز بیان داشت: قصه ای که ما به تصویر می کشیم ادامه داستان همان شخصیت های قبلی نیست چرا که دیگر ۲۰ سال از آن زمان می گذرد اما باید بگویم که قصه ای که در دست داریم شباهت بسیاری با «روزگار جوانی» در سال 1377 دارد.

طاهری همچنین افزود: ما در قصه مان چند جوان دانشجوی بیست ساله داریم که از ولایت های مختلف به تهران آمده اند و برای پیدا کردن کار، شغل، تحصیل و خانه و ... با مشکلاتی مواجه اند.

این نویسنده درباره انتخاب بازیگران این سریال نیز عنوان داشت: طبیعتا باید از بازیگرانی استفاده کنیم که بین رده سنی ۲۰ تا ۳۰ سال باشند و با نقش هماهنگی داشته باشند. با این کار می توانیم تعدادی بازیگر جدید را به سینما و تلویزیون کشور معرفی کنیم.

وی در پایان نیز با اشاره به حضور یکی از بازیگران اصلی «روزگار جوانی» در سری جدید این سریال نیز گفت: طبق صحبت هایی که انجام شده است قرار بر این است تا یکی از پنج بازیگر اصلی روزگار جوانی در نسخه جدید این سریال نیز حضور داشته باشد اما هنوز قطعی نشده که کدامیک از این دوستان در این سریال بازی می کنند.

داستان «روزگار جوانی1 و 2» از این قرار بود که پنج جوان بیست و چند ساله بعد از آشنایی در دوران عسگری(سربازی)، هر کدام در یکی از دانشگاه های تهران قبول شده بودند و تصمیم بر این گرفتند تا خانه ای را به صورت مشترک اجاره کنند.

اصل قصه این بود اما در ادامه مخاطب شاهد اتفاق هایی می شد که برای زندگی شخصی و اجتماعی هر کدام از این افراد می افتاد و گاهی درگیری های این افراد با یکدیگر قصه هایی پر چالش را به تصویر می کشید.

«نصرالله رادش»، «امین حیایی»، «بهزاد خداویسی»، «مهدی صبایی»، «کیهان ملکی» و «بیوک میرزایی» بازیگران اصلی این سریال بودند.

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر